Dostava i reklamacija
Dostava robe i reklamacija
Članak 5.
1. Troškovi dostave robe Kupcu posredstvom ovlaštenog pružatelja poštanskih ili kurirskih usluga nisu uključeni u cijenu robe, slijedom čega se isti posebno naplaćuju od Kupca. Prodavatelj će o troškovima dostave obavijestiti Kupca prije odašiljanja robe Kupcu.
2. Ako ovlašteni pružatelj poštanskih ili kurirskih usluga ne uspije obaviti dostavu na adresu koju je Kupac naznačio Prodavatelju, iz bilo kojeg razloga, Kupac snosi i troškove ponovnih pokušaja dostave na istu ili drugu adresu.
3. Prodavatelj će robu zapakirati na način uobičajen u prometu za pojedinu vrstu robe, tako da se ista ne može oštetiti uobičajenim rukovanjem u prijevozu.
4. Kupac ili osoba koja preuzima robu u ime i za račun Kupca dužna je prije preuzimanja pošiljke provjeriti samu pošiljku te u slučaju vidljivih oštećenja na pakiranju pošiljke, fotografirati oštećenja i odbiti primitak oštećene pošiljke. Također je potrebno bez odgode obavijestiti Prodavatelja o oštećenjima pošiljke.
5. Ako osoba iz odredbe prethodnog stavka ovog članka primi pošiljku, smatra se kako pošiljka nije imala vidljivih oštećenja.
6. Nakon što primi pošiljku, Kupac je dužan odmah provjeriti jesu li model i količine robe iz ponude i prateće fakture Prodavatelja zaista isporučeni Kupcu. U slučaju nedostatka za kojeg Prodavatelj odgovara, Kupac je dužan o istome Prodavatelja obavijestiti u pisanom obliku u roku od 14 (riječima: četrnaest) dana od dana u kojem je primio robu. Ako Kupac ne obavijesti Prodavatelja o nedostatku, smatrat će se da isporučena roba nema nikakvih nedostataka.
7. Prodavatelj ne uvažava naknadne reklamacije, kao ni reklamacije nakon oštećenja robe, što obuhvaća, ali se ne ograničava na: rezanje robe, nanošenje ljepila na robu ili postavljanje robe na zid.
8. Kupac je obvezan u reklamaciji navesti broj računa na koji se reklamacija odnosi, opis nedostatka robe i priložiti fotografije reklamirane robe.
9. Prodavatelj će pravovremenu reklamaciju robe smatrati opravdanom ako pregledom robe utvrdi da su ispunjene pretpostavke za reklamaciju iz mjerodavnih odredaba važećeg Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača, ako je Kupac potrošač.
10. U slučaju pozitivne odluke u povodu reklamacije, Prodavatelj će u roku od 15 (riječima: petnaest) dana zamijeniti robu ili vratiti Kupcu cjelokupno plaćeni iznos. U slučaju negativne odluke u povodu reklamacije, prodavatelj će o odbijanju reklamacije obavijestiti Kupca elektroničkom poštom.
Kupac se obvezuje platiti naručene proizvode na jedan od sljedećih načina plaćanja:
• kartično plaćanje
• bankovnom uplatom
Prihvaćamo sljedeće kartice:
• MasterCard
• Maestro
• Viza
• Visa Premium
• Diners
Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje PDV i izražena je u eurima (€). Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj EUR (€) te kupac snosi trošak konverzije valuta.




